Atunci când ideile fac o echipă bună cu pasiunea și autenticitatea primează
După fiecare nou client cu care am bătut palma, în interiorul atelierului nostru începe o bătălie a ideilor. De ce? Păi oamenii cred că a te concentra înseamnă a te concentra şi atât. Dar nu e deloc aşa. Înseamnă a spune NU celor 1.000 de idei BUNE care îţi trec prin cap despre vitraliu. Trebuie să alegi cu mare atenţie. Asta înseamnă concentrare. Trebuie să faci legătura între dorințele clientului și un vitraliu corect ales, pentru ca mai apoi în viitor să nu-și piardă scopul pentru care a fost realizat.
Cel mai bun motiv pentru care o persoană şi-ar putea achiziţiona un vitraliu pentru acasă este dat de scopul de a-l lega la casa ce-l va găzdui, la design și nu în ultimul rând la tendințe. Suntem însă doar la începutul unei ere care va aduce ceva cu adevărat remarcabil pentru toţi oamenii, aşa cum s-a întâmplat şi cu telefonul.
Cu timpul mulți încep să realizeze că te poți bucura de lumină și altfel.
Nu poţi face legătura dintre puncte privind înainte, ci trebuie privit și înapoi. Gustul clientul trebuie prelucrat cu grijă și profesionalism pentru un rezultat de durată și nu doar pentru câțiva ani. Deci va trebui să ai credinţa că punctele se vor conecta cumva în viitor. Trebuie să crezi în ceva – în curajul tău, în client, în orice. Această abordare nu m-a dezamăgit niciodată şi a făcut diferenţa dintre proiectele de duzină și cele de calitate.
La fiecare apreciere primită am aflat că dacă realizezi ceva bun, atunci ar trebui să mergi mai departe să faci ceva mai extraordinar, să nu zăboveşti prea mult. Încearcă să îţi dai seama ce ar putea urma și astfel munca ta va avea o continuitate.
Te aștept să discutăm despre orice legat de arta vitraliilor indiferent dacă ești doar curios sau potențial client în devenire!
Lasă un răspuns